tiistai 1. maaliskuuta 2016

Summer busketlistaa ja uusia ostoksia!

Tää on nyt niiku erikoispostaus oikeestaa mutta mennää nyt aiheeseen, eli oon tehny summer busket listin eli no jos et tiiä kato netistä. Halusin täst kesästä aika lailla heppa kesän joten sen takii halusin suunnitella vähä mitä sit teen tai mitä ''tavotteita'' mulla ois kesäks. Ja tässä samalla kun kerron ne jutut nii näytän pari ostosta mitä puuilosta tarttu. Nyt päästän teijät kattoo mun summer bucket listaa ja lopussa sit niistä ostoksista!


1. RATSASTA SHORTSEILLA
No tää on aika normaali mut et saan tänki aikaseks nii pitää se tähä laittaa, eli mä rakastan ku on kuuma kesäpäivä nii saa ratsastaa shortseilla ilman satulaa.
2.HEVOSTEN UITTO
En oo koskaan uittanu ja sitä oon koko mun heppa uran himoinnu, joten jos tulis mahollisuus nii tottakai mä 
haluun uittaa!
4.OPETA TEMPPU
En tiiä osaako Rilla jo jonku tempu mut jos se ei jotai osaa nii ois kiva opettaa sille joku pieni pikku temppu:) 
5.YÖMAASTO
Jos tähän tulis joskus mahdollisuus ja mieluiten kesällä koska talvella on pimeetä, mulla on monii juttui ollu mihin ei oo ollut oikee mahollisuutta esim. yömaasto ja uitto. Jos ne pääsisin AINAKI tekemää se olis mahtavaa!
6.RIIMULLA RATSASTUS
No joo tätä voi tehä melkeenpä millon vaa mut en keksi oikee tähän listaa mitää joten nappasin sit tän tähä.
7. PYÖRÄILE TALLILLE
En tiiä tuleeko tää onnistuu koska tallille sen verra matkaa nii... mut hei aina voi yrittää!:D
8.MEKKO KUVIA PONIENKAA
Tän aijon kyllä todellaki toteuttaa Rillankaa, tämmösii kuvia oon kanssa halunnu pitkää ottaa joten ehkä sit kesällä ;)
9.TALLILLA YÖTÄ
Tästä tulis super mahtavaa jos järkkäis kaikki jutut ja sopis tietysti tallin omistajankaa, kesällä tietysti kylmyyde vuoks mut täst tulis ainaki yks mun lemppari kokemuksista kesältä!
10.KUVAA HEVOSELOKUVA
Oon nähny vähä joka paikas kaikkii hevoselokuvii ja no onha mun pitäny monesti tehäkki semmone mut arvatkaa... emmä saanu pitää aikaseks joten kesällä on pakko tehä!
 
 
 
Tässä oli kaikki summer bucket listin jutut ja niitä oli siis vaan kymmenen mut nyt näytän ne kaks ihan pientä ostosta:
 Ps.pahoittelen laatuu jos on huono

Eli ostin yllätys Rillalle tämmösen liilan riimun cob kokoa, siin on semmosta vähä silkkisen tuntusta turvan sisäosa ja niskan sisäosa. Makso 5e.

No nää on ihan perus heppa pompuloit jolla voi laittaa kaikki letit ja muut kiinni ja makso 2,99e alennuksesta.






 
PAHOITTELEN ET TEKSTIN VÄLEISTÄ TULI HIRVEEN SUURET KOSKA EN SAANUT NIITÄ POIS!           
    

3 kommenttia:

  1. Nonii yhessä pitää rupee nuita samoja toteuttaa! :D

    VastaaPoista
  2. Oii, ihania summer ? Kohtia! Itekkii haluisin toteuttaa yömaaston mutta siihen ei oo mahdollisuutta:( kivoi ostoksii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä säki joskus yömaastoo pääset ku tilaisuus tulee :)!

      Poista