torstai 5. toukokuuta 2016

Aktiivisuutta ja Q&A

Moi taas pitkästä aikaa! Anteeks anteeks ja vielä kerran anteeks.. en vaa osaa olla aktiivine vaikka aina lupaan et olisin aktiivine. Mutta no mä YRITÄN huom yritän nyt alkaa postaa tänne ratsastus kertojani ja sellasta mutta en nyt tarkkaa muista mikä päivä mitäki oon tehny joten kerron vähä sekalaisesti. Oon nyt ollu ainaki Lotankaa tallilla kerra ja sillo  menin ihan perus kouluu ja sillon Rilla oli muistaakseni ihan kiva et se kuunteli, no sit oon menny ilman satulaa ja sillon se oli kans tosi kiva et kuunteli ja laukat meni vois sanoo täydellisesti vaikka niissä se kyl oli kauhee kiituri :D Meen taas Lauantaina tallille ja nyt siis on Torstai. Aattelin et voisin taas pitkästä aikaa hypätä mut mul on vaa nyt ongelmana vielä että mä en tiedä et kenet kaverin raahaan sinne mukaan. Niin joo mulla oli vielä asiaa tohon viimeseen postaukseen, siellä oli laitettu kommentti niin että siihen tässä vastaan että olen pahoillani että et saa pahoitettua mieltäni noilla kommenteilla ensinnäkään et tiedä miten ratsastan koska siitä yhdestä videosta sai itsenikin mielestä huonon kuvan miten ratsastan joten joo mut en ala tässä nyt saarnaamaan. Mutta mulla on nyt työn alla kaksi postausta ja voin paljastaa jo mitkä ne on eli ratsastushistoriaa eli kerron siinä miten alko tää mun ''ura'' et miten se on jatkunu tähän asti. Ja toisena on Q&A elikkäs teen sen postauksen sit kun saan vaa kysymyksiä eli laittakaa tän postauksen kommentteihin kysymyksiä mitä nyt haluatte tietääkkään. Tästä tais tulla aika lyhyt mut jos teen ratsastushistoria jutun seuraavaks siitä yritän tehä pitkän mut hei ens postaukseen!:)

1 kommentti:

  1. Este enkka?
    Paras muisto hevosen kanssa?
    Ootko ikinä murtanu mitää luuta?
    Lempiruoka?
    Tallilla yksin vai kaverin kanssa?
    Lempi kuva susta ja jistai ponista?
    Lempi askellaji?
    Mitö haluisit juuri nyt?
    Kerro rillasta yksi huono ja hyvä puoli
    Cassu vai Wiltsu?
    Esteet vai koulu?

    VastaaPoista