tiistai 24. toukokuuta 2016

Lisää hellettä

Tänää menin taas tallille ja oli älyttömän lämmin. Kentällä meni Cassu ja todenäkösesti joku vuokraaja/liikuttaja.Mutta tiiätte varmaan mitä tein ekana eli hain Rillan tarhasta. Harjasin sen tällä kertaa aika huolellisesti paitsi no se oli aika kuranen. Varustin ponisen mutta kun hain sen tarhasta ja muuten se tuntu jotenki tosi oudolta mutta ehkä se johtu tästä kuumuudesta et väsähti vähä. Kävelin normaalisti kentällä alkukäynnit. Se oli kauheen häiritsevää ku meijän ympärillä pörräs jotain ampiaisia ja paarmoja ja no tota mä en siis ainakaa ampiaisii ''pelkää''... No kun otettii ravei nii kyl ne siitä sit lähti. Otin pysähdyksii ja sit yritin vääntää pohkeenväistöö ja peruutuksiiki taisin ottaa mut Rilla on jotenki tosi vaikee saada se tekee niitä mut ehkä se johtuu mustaki et en välttämättä niin hyvin osaa antaa apuja.. Laukat meni hyvin et nyt se kuunteli taas hyvin mut sit joskus saatto ravist vähä nykästä et olis nostamassa laukkaa. Mä olin ihan puhki itekki joten hain juoksutusliinan, otin satulan pois ja rupesin sit juoksuttaa. Otin kylläkin vaan raveja ja loppukäynnit liinassa. Liikutuksen jälkeen harjasin vähän ja annoin pari porkkanaakin. Matkalla tarhaan huuhtelin jalkoja vielä vedellä ja selkää. Kaiken toiminnan jälkeen Rilla pääsi tarhaan ja mä kotiin! Voin kyllä sanoo et olin aika tyytyväinen Rillaan koska ei päätäkään viskonut mut sitte jos niistä pohkeenväistöistä ja muusta ei puhuta nii meni hyvin :D









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti